عرضه دستاوردهای شرکت فراز فنون در بزرگترین رویداد مخابراتی کشور

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۶_۱۲-۵۶-۱۵-1280x500 عرضه دستاوردهای شرکت فراز فنون در بزرگترین رویداد مخابراتی کشور

شرکت فراز فنون با یک دهه فعالیت تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی ایران به عنوان بزرگترین رویداد مخابراتی کشور مهمترین دستاوردهای خود را در حوزه صنعت مخابرات، ارتباطات و اطلاع‌رسانی را عرضه می کند.

نمایشگاه ایران تله‌کام ۲۰۱۷ در فضایی بالغ بر ۳۲ هزار مترمربع و با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی صبح امروز دوشنبه در محل نمایشگاه های دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گشایش یافت که شرکت فراز فنون دستاوردهای اطلاعاتی وارتباطی خود را در این نمایشگاه عرضه می کند.

فراز فنون که خدمات و طرحهای ارزش افزوده مخابراتی را به عنوان شریـک تجـاری شـرکت مخابرات ایـران و شـرکت ارتبـاطـات سیـار ایــران (همراه اول) در دستور کار دارد، با راه اندازی سامانه های محتوایی دیجیتالی، محتوایی صوتی، کارت اعتباری تلفن ثابت، اعلام و وصول بدهی، نظر سنجی سفارشی و مشاوره تلفنی را در راستای اجرای فعالیتهای مرتبط با حوزه مخابرات کشور در این نمایشگاه چهار روزه رونمایی می کند.

نمایشگاه ایران تله کام تا ۲۷ مهرماه  برای بازدید علاقمندان دایر است وغرفه “فراز فنون ” پذیرای علاقمندان به حوزه خانواده و ارتباطات و اطلاعات می باشد. چرا که شعار امسال نمایشگاه هم با شعار «همراه با مشتري، همگام با فناوري» آغاز شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *