شرکت فراز فنون و شبکه جهانی هدهد در مسیر همکاری

photo_2018-07-30_13-34-00 شرکت فراز فنون و شبکه جهانی هدهد در مسیر همکاری

«شرکت فراز فنون » به پشتوانه سابقه ی طولانی و استفاده از پرسنل متخصص، توانسته است درحوزه های مختلف بازاریابی و تبلیغات خود را به عنوان یکی از صاحبان ایده و تفکر نو معرفی کند و پیوسته در این مسیر حرکت رو به رشد داشته باشد. بدون تردید از مناسب ترین فضاها برای افزایش تأثیر گذاری در حوزه رسانه و تبلیغات، استفاده از شبکه های ماهواره ای می باشد که متاسفانه به دلیل تضاد محتوای اغلب این شبکه های ماهواره ای با فرهنگ و آئین اسلام؛ همواره این مهم دور از دسترس بوده است.

 

در این راستا استفاده از ظرفیت یک شبکه دارای مجوز با برنامه های با کیفیت و مطابق با فرهنگ ایرانی و اسلامی می تواند زمینه ساز توسعه هرچه بیشتر باشد.

شبکه جهانی «هدهد» تنها شبکه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بیش از ده سال سابقه فعالیت در زمینه پخش برنامه های مناسب برای گروه های سنی کودک و نوجوان دارای مخاطبان بسیاری در سراسر جهان به ویژه کشور عزیزمان، ایران است.

photo_2018-07-30_13-34-09 شرکت فراز فنون و شبکه جهانی هدهد در مسیر همکاری

 

استفاده از این ظرفیت بالقوه در جهت ایجاد فضایی مثبت و پویا بر بستر ماهواره و در چارچوب قوانین و قواعد دینی و ملی با توافق و تمایل هر دو طرف، منجر به عقد قرارداد همکاری در تاریخ ۲۹/۹/۱۳۹۶ مابین شبکه «هدهد» به مدیریت جناب آقای دکتر «احسان حلمی» و شرکت «فراز فنون» به مدیریت جناب آقای مهندس «سید محمد هادی شاه ابراهیمی» شد.

photo_2018-07-30_13-34-02-1030x587 شرکت فراز فنون و شبکه جهانی هدهد در مسیر همکاری

شرکت فراز فنون و شبکه جهانی هدهد در مسیر همکاری

همفکری، هم افزائی، مشارکت های تجاری، فرهنگی، آموزشی، فنی، محتوایی، تبلیغاتی و … بخشی از اهداف این قرارداد مشترک می باشند که در حال حاضر حوزه های بازاریابی، تبلیغات و همچنین جذب و پخش آگهی های تبلیغاتی در آن فعال شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *