فروش سازمانی سامانه هوشمند بازرسی اماکن و تجهیزات تیوان

teevaan-faraz-archive-finally-done فروش سازمانی سامانه هوشمند بازرسی اماکن و تجهیزات تیوان

بازرسی، از ارکان اصلی و عناصر حیاتی مدیریت سالم و کارآمد است. آگاهی از اجرای دقیق برنامه ها و اطمینان از حرکت سازمان در راستای رسالت و چشم انداز و تضمین بهره برداری صحیح و بهینه از منابع و امکانات سازمانی، تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که سیستمی دقیق و جامع برای نظارت و کنترل با لحاظ نمودن اصول و ویژگی های کنترل و بازرسی جامع وجود داشته باشد. در این میان اهمیت فرآیند و سیستم بازرسی اعم از بازرسی های یک باره، کوتاه مدت، دوره ای و بلند مدت بیشتر جلوه می نماید. ولی کارآمدی و اثر بخشی این سیستم از دغدغه هایی است که همواره اذهان مدیران عالی و مدیران اثربخش بازرسی سازمان را به خود معطوف می نماید.

يكي از مراحل مهم و اساسی در فرآيند بازرسی، تهيه و جمع آوری اطلاعات لازم در مورد عملكرد و عمليات است. يك سيستم نظارتی، بدون در اختيار داشتن اطلاعات كافی و صحيح و به موقع نمي تواند نقش موثری ايفا نمايد. نظارت و بازرسی، فراهم آورنده اطلاعات مفید برای مدیریت اثر بخش است. نظارت و کنترل مدير بايد به شکلی باشد که در صورت مشاهده خطا و انحراف در روند امور، بلافاصله اقدام لازم را برای تصحیح آن به عمل آورد. در ارائه اطلاعات و مقایسه آن با استانداردها، بهتر است به گونه ای باشد که مقایسه آن ها برای مسئولان و مدیران آسان باشد و گزارش ها در این مورد به گونه ای تهیه شود که مطالعه آن ها وتجزیه و تحلیلشان کار دشواری نباشد.
یک سیستم بازرسی می تواند با طی مراحل تعیین نتایج مورد انتظار یا بایدها، تعیین الگوهای مطلوب، تعیین نحوه جمع آوری اطلاعات (طراحی شبکه اطلاعاتی) و ارزیابی اطلاعات و نتیجه گیری به موفقیت دست می یابد ولی بدون وجود نظارت صحیح و بازرسی های لازم، فعالیت های سازمان موفق نبوده و به نتیجه نخواهد رسید.
درمجموع، اين نكته قابل توجه است كه سازمانی موفق خواهد بود كه دارای سيستم بازرسی بهره ور باشد. يك سيستم دقيق می تواند با ارائه برنامه ريزی مناسب، مديريت را درجهت شناسايی و پاسخ به موقع و اثر بخش در برابر عوامل تهدید کننده توانا سازد.
از روش های رایج بازرسی می توان به فرم ها و چک لیست ها اشاره کرد که به دلایل متعدد از قبیل اتلاف زمان و هزینه، نیاز به بهره گیری از افراد متخصص از شروع فرآیند طراحی تا تحلیل، عدم حصول نتایج صحیح در بسیاری از موارد را در پی دارد.
از جمله ویژگی های بازرسی مؤثر می توان به دقت اطلاعات، ارائه سریع و به موقع اطلاعات به مسئولان، مبتنی بر هدف و برنامه مشخص،انعطاف پذیری متناسب با تغییر و تحولات محیطی، مقرون به صرفه بودن از لحاظ زمان و هزینه در برابر کسب نتایج نامطلوب، تناسب با مقتضیات و تاکید بر نقاط راهبردی که قطعا انحراف و اشتباه دراین موارد موجبات صدمات سنگین را فراهم می آورد، اشاره کرد. از آنجایی که هدف نهایی از بازرسی، رسیدن به هدف های سازمان و با در نظر گرفتن تمامی این موارد، نیاز به یک سیستم مدرن و کارا، در زمینه بازرسی به شدت احساس می شود. سیستمی انعطاف پذیر که با صرف کمترین زمان و هزینه، نتایج دقیق را به صورت لحظه ای ارائه دهد.
بخش عمده تحولات جهانی، ناشی از فناوری اطلاعات و ارتباطات است، سازمان های مختلف ملزم به این هستند که ماهیت خود را حول مفاهیم جدید، باز تعریف کنند. شرکت «فراز فنون» با توجه به اهمیت بازرسی و همچنین با توجه به سابقه درخشان در حوزه ی فن آوری اطلاعات و با تکیه بر دانش، تجربه و خلاقیت متخصصان خود، همواره توانسته سهم قابل توجهی از ارائه سیستم های به روز در کشور را به خود اختصاص دهد. این شرکت از سال ۱۳۹۸ در زمینه بازرسی اماکن و تجهیزات شروع به تحقیق نمود و نتیجه تلاش و تحقیق مستمر در این زمینه منجر به آغاز پروسه طراحی و تولید سامانه بازرسی اماکن و تجهیزات با برند تجاری «تیوان» در سال ۱۳۹۹ گردید.
«تیوان» با بهره گیری از طراحی و برنامه نویسی دقیق و قابل اعتماد، به سامانه ای بی نظیر، با کارایی بالا در زمینه بازرسی، تبدیل شده است. با گذراندن مراحل مختلف تست و کنترل کیفیت، واگذاری سامانه تیوان، در قالب فروش سازمانی آغاز گردید که با توجه به سابقه شرکت، در زمینه فناوری اطلاعات و همچنین نیاز گسترده سازمان ها و ادارات دولتی و غیر دولتی فارغ از اندازه مجموعه، به اجرای نوین فرآیند بازرسی پیش بینی می شود، این سامانه می تواند مناسب کلیه اداره ها و شرکت های دولتی و خصوصی در زمینه های بهداشت و سلامت، تعمیرات و نگهداری، صنایع و معادن، ایمنی، خدمات، حمل و نقل و لجستیک، ساختمان،  محیط زیست و حتی بازرسی در خرده فروشی  باشد. برای مثال سامانه بازرسی اماکن و تجهیزات تیوان می تواند در حوزه های بازرسی محیط کار، بازرسی صحت عملکرد تجهیزات، بازرسی انبار، بازرسی خطوط تولید کارخانه ها یا کارگاه ها، بازرسی گمرک، بازرسی وسایل نقلیه، بازرسی آسانسور، بازرسی منابع طبیعی و یا بازرسی موجودی در فروشگاه ها و دهها حوزه ی گوناگون دیگر مورد استفاده قرار بگیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *