مشارکت در تولید محتوای چند رسانه ای با شرکت مخابرات ایران

898745874587 مشارکت در تولید محتوای چند رسانه ای با شرکت مخابرات ایران

با پیشرفت تکنولوژی در ایران و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در میان تمامی اقشار کشورمان، لزوم تولید و تامین محتواهایی ارزشمند برای خیل گسترده مخاطبان شبکه دیتای کشور بیش از پیش احساس می شود تا جایی که این مهم به یکی از دغدغه های اصلی متولیان حوزه ارتباطات در ایران تبدیل شده است. اما تولید محتوای مناسب و جذب مخاطب نیمی از راه و تداوم در تولید محتوا و توانایی در حفظ مخاطبان جذب شده بخش دیگر فعالیت بر بستر فضای دیتای کشور می باشد که در توان هر مجموعه ای نیست.

 

شرکت فراز فنون به عنوان یکی از شرکای تجاری شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و به پشتوانه نزدیک به یک دهه فعالیت تخصصی در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات و مشرف با مسائل و دغدغه های تولید محتوای مناسب و با بهره گیری از امکانات سخت افزاری پیشرفته و همچنین متخصصین این حوزه در بالاترین سطح، به تولید محتواهای چند رسانه ای دیجیتال می پردازد. درک این قابلیت ها از سوی مدیران محترم شرکت مخابرات ایران و تلاش ایشان برای اشاعه محتواهای مناسب از هر حیث در فضای دیتای کشور منجر به عقد قرارداد همکاری با موضوع مشارکت در تولید محتوا در تاریخ شهریور ماه ۹۶ مابین شرکت فراز فنون و شرکت مخابرات ایران گردید.

 

فعالیت در این حوزه نیز مانند دیگر فعالیت ها در شرکت فراز فنون باید به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت شکل می گرفت؛ پس کار با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی، نظر سنجی و مشاوره آغاز شد و با توجه به استقبال مخاطبین در فاز آزمایشی و پذیرفتن آن به عنوان نقطه ای قابل اتکاء در ابعاد اجتماعی، آموزشی، مذهبی و سرگرمی با عنوان «سامانه های دیجیتال همخونه» در حجم گسترده تولید و به خانواده های محترم ایرانی عرضه شد.

«سامانه های دیجیتال همخونه» در قالب موضوعات گوناگون از جمله مجله خانواده، آموزش، بازی و سرگرمی، نرم افزار های رایانه و تلفن همراه، فیلم وسریال، کارتون، کلیپ و مستند، آرشیو صوتی و موسیقی، فروشگاه اینترنتی و ده ها سرویس کاربردی دیگر تهیه و به صورت کاملا رایگان از طریق وب پرتال www.hamkhooneh.ir و همچنین اپلیکیشن موبایلی آن ارائه شده و در اختیار هموطنان عزیز قرار گرفته است و به صورت مداوم در حال توسعه و بروز رسانی می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *